18 juni 2009

Stormy weather

Eftersom det regnar ute så bestämde jag mig att vi fick sovmorgon idag (och att jag inte behöver gå på promenad eller nått annat nyttigt för det behöver man faktiskt inte när det är grått ute) vilket nu resulterat i att jag sitter i myskläder i soffan och ser förjävlig ut.

Anyway. Temat för dagen är jordgubbar. Jag ska baka en limecheescake med jordgubbstopping, ska chokladdoppa jordgubbar och äta jordgubbar. Vi ska till rackstad imorgon och fira midsommar där och eftersom jag är morsa iår så ska jag baka en tårta. Extremt pretentöst.

3 kommentarer:

  1. usch så seriöst .. själv har jag bjudit bort mig själv för att slippa allt ansvar i morgon .. om jag har tur så lämnar jag kvar ungen över natten oxå .. haha ..

    du kan du förklara tiderna på dina inlägg. blir ju inte klok, klockan i gävle e iaf 13.20 nu men de står att ditt inlägg kom in 02.28. PM? AM? men de stämmer ju ändå inte för klockan har ju inte hunnit bli halv 3 än .. hmm .. förvirrad

    SvaraRadera
  2. Jag med. Helt förvirrad alltså. Har inte orkat göra nått åt den.

    Ja, jag vet. Seriöst. men det är inte vanligt!

    SvaraRadera