26 juni 2009

Banken&Thailand

Idag har jag jobbat. Det var troligen första gången jag kom i tid till jobbet. 08:10. Vi börjar 08:15......trodde jag. Det visade sig att jag var 10 minuter sen därför att de på sommaren börjar 08:00. Typiskt.
Det var mycket att göra och det var skoj. Dessutom kom världens finaste familj på besök och min mamma.

Efter jobbet gick vi lite på stan och sen gick vi hem och åt jordgubbar. Sweet.

17:53 (trumvirvlar) beställde vi flygbiljetter till Thailand. 14 Dec-14 Jan. (Herregud. Jag har redan resfeber.) 13 200-nånting kostade hela resan för två personer, en bäbis (495 kr för Esther) och skatter. Inte illa.

2 kommentarer:

  1. har du börjat jobba igen!!?? wow .. mitt i sommarvärmen! :P

    SvaraRadera
  2. Nej =) Jag ryckte in lite idag för det behövdes folk. Nu är jag ledig igen!

    SvaraRadera