23 mars 2011

Lite indie-cool

I bland får jag för mig att jag också ska börja blogga flitigt och så där alternativt indie-coolt som till exempel underbaraclara.
Ta fina kort på mig i min nya, fina prickiga kjol och på saker jag gillar i mitt liv....sen kommer jag på.....när fan ska jag ha tid att fixa mig för att kunna ta ett kort på min "dagens outfit" och om jag skulle vara snygg en dag då är nog sannolikheten att jag hinner ta en fin bild på mig innan jag blir lortig ganska lika med noll och när skulle jag ha tid att piffa till bilden i photoshop för att sedan lägga upp den på bloggen och skriva nått sådär lagomt casual om mig och bilden som om det vore det naturligaste i hela världen.
En vacker dag kanske...
Tills dess kan vi hoppas att få se några bilder från min mobilkamera för jag har precis lärt mig blogga med min iphone.


Kom faktiskt på nu att jag tog en bild med mig i min prickiga klänning i höstas fast jag tror inte jag räknar den som en piffig-outfit-bild pga av allt bajs som var på den.

2 kommentarer: