15 februari 2011

Har sjukt roliga syskonbarn.

För att nämna två stycken idag så är den första A. Helt galen, vild, busig, charmig, underbar....ja, förutom när han vill nått för då blinkar han med sina rådjursögon och säger med sin mildaste röst "mamma" (oavsett vem det är han pratar med) och då smälter alla och ingen kan förstå att han just stod mitt på bordet och kastade muffins på golvet. Väldigt underhållande.
Andra idag är I. Hon har hajat det här med alla-hjärtans-dag. Då firar man dem man tycker om.
Citat I: Idag är det alla-hjärtans-dag. Då ska jag fira mig. Jag tycker om mig. (Hon går också under smeknamnet lill-Julia?!)

3 kommentarer:

  1. Underhållande och otroligt krävande. Ja.
    (Och du kan ta bort frågetecknet efter lill-Julia, det är ju så självklart).

    SvaraRadera
  2. Fick sån lust att träffa hela klanen av syskonbarn...

    SvaraRadera
  3. Ja, det är jätteskoj (och ibland jättejobbigt). Vi får ta en lekdate med alla i sommar Lisa!

    SvaraRadera