06 november 2009

Kent - Hjärta

Igår:

Bytte jag batteri på vår gamla bli. SJÄLV! Bilen startade perfekt efter det. Sen ringde jag till A-bilar och skulle fixa låset på bagaget men det visade det sig att pappa hade sagt fel firma till mig och han erbjöd sig att fixa låset till oss idag. Tror han ville ha ett mission på sin lediga fredag och tyckte det var roligt att curla lite för sin dotter.

Köpte jag ett par asfina skor. Hade MEGA-ångest för skorna kostade 1600 kr (och det var inte något jag hade lust att lägga på vinterskor) men när jag skulle betala sa de att jag fick 25% rabatt på dem eftersom rean började imogon!!!

Fick jag Kents nya skiva "Röd" och den blir bara bättre och bättre. I love. Ska troligen köpa deras skiva när den kommer för att vara ett duktigt fan.


Tack för länken Maria!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar