03 november 2009

Badhus

Idag har jag och Esther varit på badhuset. Det tog typ 2,5 h och vi var i bassängen ca 30 minuter. Ja! Dessutom fick jag inte sitta i en varmbastu..... Nästa gång ska jag ta med Stefan så får han ta hand om Esther.

Dagens STORA projekt är att hitta den perfekta väskan. Har letat överallt. Vill ha ett skojigt tyg på den typ Marimekko eller 10-gruppen. Hittade nada. Funderar på att sy själv men vet inte om jag orkar. Jag vill ha den ganska stor så jag får plats med saker till både Esther och mig. Ska passa bra på beachen i thailand. (Maria har du nått tips på mönster till väska.)

1 kommentar:

  1. Kolla in här: http://www.babykoncept.se/ovriga-tillbehor-c-626-1.aspx
    En käck affär som ligger ett stenkast härifrån, men de har också internetförsäljning.
    Tyvärr inga mönster på väskor. KRAM

    SvaraRadera