12 maj 2010

Kaffe o sovande bebisar

En liten uppdatering om familjen.

Nya heter fortfarande bara "Nya".

Jag har klarat att vara hemma med båda kidsen i 2 veckor och jag tycker jag gör ett strålande jobb.



Idag har varit första dagen som jag har velat ringa till Stefan och säga att det är hans tur att vara pappaledig. Kände mig som en fågelskrämma i morse och var helt slut efter vi hade gjort oss i ordning och när Esther äntligen var trött och jag la henne och skulle få min belöning: Kaffe, upptäckte jag att alla kaffefilter var spårlöst borta. Gick ok med två servetter men kaffet fick en fin touch av nån kemikalie. Antar att HMs servetter inte är helt ekologiska och nyttiga.

2 kommentarer:

  1. Inte illa! Jag hade stora problem att klara av en illa vald soppmiddag ensam med barnen i kväll. Soppa borde aldrig serveras till barn under 18!

    SvaraRadera
  2. Haha...bra då vet jag att jag ska undvika det =) Kommer ni till Arvika snart?
    Skulle vara kul att ses!

    SvaraRadera