17 mars 2010

HurraHurraHurra för Esther på födelsedagen!

I morse när jag och Stefan gjorde i ordning frukostbrickan med paket o blommor så kunde jag inte låta bli att skratta åt mig själv. Det är ju min mamma som alltid gjort allt det. Hon som har prasslat med paketen utanför dörren så vi skulle bli ännu mer nyfikna. Hon som fixat blommor, skrivit kort och packat in paketen i matchande snygga papper och nu var det JAG som gjorde det till MITT barn. Helt galet knäppt. Kändes lite surrealistiskt att skriva "Grattis Esther 1 år kram mamma o pappa". Hallå. Det är jag som är mamman!

2009



2010

4 kommentarer:

  1. En sådan rar mamma sedan, puss.

    SvaraRadera
  2. men wow! vad fint du har gjort. härmed har jag paxat dig för min födelsedag också.

    SvaraRadera
  3. Grattis Esther!! Herregud vad hon växer, vi har ju inte sett henne på länge nu! Längtar verkligen tills vi ses igen. Många kramar / Lofjärd-Franz

    SvaraRadera
  4. Jag bokar 12 november Emma!

    Ja, jag vet Maria! Vi längtar väldigt mycket! Kram

    Haha...tack Lisa =) Puss

    SvaraRadera