11 februari 2010

00:35-03:00

Inatt hade jag och Esther kvalitetstid. Hade jag fått bestämma så hade jag nog skippat den men Esther var bestämd......eller snarare för pigg för det. Hon dissade sängen så vi gick och satte oss och tittade på Avatar. Hon tyckte den var mycket spännande och i slutet när det är mycket explosioner och eld (inget hemskt mamma o Jenny) så satt hon och gungade i mitt knä och ibland vände hon sig om med världens leende bakom sin napp och såg jättelycklig ut.
Måste ändå säga att det var väldigt mysigt. Hon satt still i mitt knä i över en timme och det har hon aldrig gjort tidigare....inte ens sammanlagt. (Dock lutade hon sig inte bakåt. Där gick hennes mys-gräns.)

1 kommentar:

  1. Säg INTE det här till V & E, som hemskt gärna vill se just Avataaaaaar. Inte en chans. Och tur för dig (eller Esther, eller mig och mamma) att det inte var hemskt! Lite mysigt lät det ju iallafall.

    SvaraRadera