16 januari 2010

Dior

Hemma

I brist på glamour (engelskt uttal....låter liksom lite bättre) i mitt liv för tillfället, ja sedan jag blev på smällen med Esther, så får man göra sitt bästa att piffa upp vardagen lite. Till det behövs det pengar, mycket pengar. I Thailand hade jag det. Då levde jag och Ida Thailandsfruar-livet ala Anna Anka. Wonderful! På vägen hem fick jag lite panik över att det är lite svårare att vara snygg och glamourös i kalla Sverige och köpte därför med mig 5 Dior-parfymer (på kredit såklart eftersom mina pengar nu är slut). Har använt Dolce&Gabbana sen evigheter och kände att det var dax att byta upp mig till en parfym som luktar lite vilseledande "fan-va-snygg-och-glamourös-du-är". Jag tror inte Dior sviker mig. En annan sak som är bra med parfymerna jag valde är att de heter lite olika saker som Dior Shine, Pure Poison, Miss Dior Cherie, Dior Addict och Jádore så beroende på humör kan man ha olika parfymer. Mest troligt är att jag endast kommer använda Pure Poison till och med April......minst.

Ps. En mycket glamourös sak sitter på mitt vänster ringfinger och glittrar! Pluspoäng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar