05 oktober 2009

Helgen

Marten är avklarat och det har varit en fett fin helg.

Fredag: En date med Bob hund och de var skoj.

Lördag: Jag var en kortis på stan och köpte det viktigaste: Kokosbollar, brändamandlar och en ballong. Tryckte i mig massa sötsaker som sig bör och sedan blev det soppa för hela slanten hemma hos oss.
Både mina och Stefans föräldrar, syskon och syskonbarn var och hälsade på och åt soppa och shit vilken stor familj vi har och ändå fattades det massa syskon med familjer! Det var askul att träffa alla!

Söndag: Trötta efter lördagen och det mest spännande under dagen var att jag såg "Broder Daniel Forever" dokumentären. Den var som Broder Daniel är mest. Fina och lite patetiska men med tanke på min crush på BD när jag var 15 så blev det en fin nostalgitripp för min del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar